גלית גנאור

galitg_cleanהקשר שלי עם רשתות חברתיות התחיל כשכתבתי את עבודת המחקר שלי לתואר שני בנושא "רשתות חברתיות מבוססות מייל בארגוני היי טק." זה היה בשנת 1999.
מאז, אני עוסקת בנושא בנושא הרשתות החברתיות בארגונים בהקשרים שונים. התחלתי את דרכי כמנהלת קהילה ותוכן באתר אינטרנט, לאחר מכן ייעצתי להרבה מאוד ארגוני שירות בתחום של ניהול ידע, ותהליכי שיתוף בארגונים. הקמתי רשת חברתית בחברת היי טק ClickSoftware וכיום אני רוצה לעזור לארגונים נוספים לעשות את קפיצת המדרגה הזו ולהכנס לעולם הרשתות החברתיות בארגונים.

אני מאמינה גדולה בחוכמת ההמון ורשתות חברתיות בארגונים.
15 שנה של ניסיון בניהול ידע ארגוני והובלת תהליכי שינוי בארגונים. התמחות בארוני היי טק ובארגוני שירות (בנקים, חברות ביטוח). הבנה טכנולוגית מעמיקה של פתרונות ניהול ידע וכן של העולם הטכנולוגי של תוכנה.

יועצת ארגונית מומחית בניהול ידע, בעלת תואר שני בהצטיינות מאונברסיטת חיפה בסוציולוגיה ארגונית.
חברת הנהלה בפורום ניהול הידע, חברה באיפ"א (ארגון היועצים הארגוניים).

נסיון: בשנים האחרונות אני עוסקת בהיבטים שונים של הבאת היתרונות הקיימים במדיה של האינטרנט לתוך היום יום הארגוני.
הטמעת פיתרונות web 2.0 מבוססי חוכמת ההון – כמנהלת ידע בחברת ClickSoftware. – שיפור השירות ללקוחות והעצמת הידע של עובדים על ידי בניית כלים ללמידה עצמית כגון: יצירה של שכבת ידע מעל הדוקומנטציה הרשמית של המוצרים על ידי הקמה של מערכת ידע ארגוני מבוססת שיתוף. מתן מענה לצרכי הידע של מחלקות Professional Services, Support, R&D כולל בנייה של תפקידים ותהליכים תומכי ידע בארגון, ומנגנון לעידוד ותגמול של העובדים. בנייה של Methodology Center כמקום לריכז וליצירת שיחה סביב הנהלים הארגוניים. ליווי של המחלקות השונות בארגון וכתיבת התכנים. יצירה שכבת ידע של כלים ותבניות תומכות וכן של ידע שנצבר מניסון סביב המתודולוגיה.

ניהול פרויקטים ויעוץ ארגוני בניהול ידע – הובלת פרויקטים בחברות מובילות במשק הן בשוק הפרטי והן בשוק והציבורי (היי טק, בנקים, חברות ביטוח, ארגונים ממשלתיים).
o חברת – SRL GROUPמנהלת צוות ניהול ידע, התמחות בעבודה עם Share Point.
o חברת ניהולים, ניהול עם ידע- מנהלת פרויקטים ויועצת ארגונית לניהול ידע
o גנאור יועצים – חברת ייעוץ לניהול ידע הנותנת שירותי הדרכה בנושא ניהול ידע וכן מלווה ארגונים בתהליכי ניהול ידע.
הנחיה והדרכה: מנחה בקורס "מדיניות מערכות מידע" ב- MBA במנהל עסקים באוניברסיטה הפתוחה, העברת קורסים בניהול ידע ומערכות מחשב (מכון מנדל, ג'ון ברייס, אוניברסיטת חיפה ועוד)
אינטרנט: מנהלת תוכן בפורטל "מנהיגים ברשת", webmaster , הנחיית קורסים במוסדות אקדמיים בתחום

כתיבת תגובה